15.11.2012

przystawki z pastą awokado, łososiem i serkiem kozim


Składniki:
1 dojrzałe mięciutkie awokado
100 g łososia wędzonego
opakowanie serka koziego
1 mała czerwona cebula
cytryna

Przepis przyszedł mi do głowy, gdy spojrzałam na dojrzałe awokado. Najwyższy czas je zjeść! Awokado jak sami pewnie wiecie jest wyjątkowo mdłe, jednak w połączeniu z innymi składnikami jest bardzo smaczne.

Użyłam chleba o smaku czosnkowym - najbardziej mi taki smakuje. Przystawki też będą pyszne jak użyjemy bagietki czy chleba pełnoziarnistego. Kawałki smarujemy delikatnie masłem, potem rozsmarowujemy na nich awokado. Dodajemy drobno pokrojoną czerwoną cebulę. Łososia od wewnątrz nacieramy serkiem kozim i rolujemy. Jako dekoracje użyłam kawałków cytrynki ale może też być koperek. Wszystko skrapiamy solidną porcją soku z cytryny. Przystawki są pyszne zarówno na zimno jak i na ciepło. Ja wrzuciłam je do piekarnika nagrzanego do 180 stopnii na 8 minut


i po kilku minutach kanapeczki gotowe! Palce lizać...

1 komentarz:

  1. uwielbiam lososia, i awokado tez. koniecznie musze sprobowac xxxxx :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...