15.11.2012

kurczak w pierzynce z koziego sera i mięty


Próbowałam wyobrazić sobie połączenie smaku mięty z kozim serem i kurczakiem. Jestem typem niecierpliwca więc od myśli do czynu nie upłynęła nawet minuta. Kurczaka pokroiłam w kawałki. Zalałam marynatą z oliwy z oliwek i przyprawą do kurczaka. Mięso poleżało godzinę w lodówce. (w tym czasie przegotowywałam przystawki o których pisałam w poście niżej).

Potrzebujemy:

kilka piersi z kurczaka
opakowanie serka koziego
świeżą miętę

Przekładamy kurczaka do parowaru z całą marynatą. W małej miseczce łączymy serek kozi z pokrojonymi na małe kawałki miętą. Smarujemy wierzch kurczaka powstałą pastą. W drugiej tacce do parowania możemy wsypać mrożony groszek z marchewką. Tworzą świetny duet smakowy. Wszystko parujemy 17 -  20 minut. Proste prawda? A jakie pyszne i zdrowe!
Kurczak jest mięciutki a smak bardzo odświeżający. Polecam..

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...